Vragen over levering
Wij zorgen voor een professionele bezorging van uw bestelling. De vervoerder kan variëren. Onze leveringen worden uitgevoerd door zowel interne als externe transporteurs. Dit is afhankelijk van de pakketgrootte van uw bestelling. Het bezorgmoment wordt persoonlijk met u afgestemd. Derhalve is een track en trace code overbodig. Op de dag van bezorging neemt de transporteur een half uur voordat deze bij u is telefonisch contact met u op. Als bij aankomst blijkt dat u onverhoopt niet thuis bent, nemen de bezorgers nogmaals telefonisch contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Tuinmaximaal houdt u per mail en telefonisch op de hoogte van de status van uw bestelling. U ontvangt een bevestigingsmail en een betaalbewijs. Ook nemen we contact met u op voor het afspreken van een bezorgdatum en we bellen op de bezorgdag een half uur voor aankomst. Voor vragen over de bezorging van uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met onze planningsafdeling via 040-820 0211.
De leveringvoorwaarden leest u in het document Algemene voorwaarden.
Tuinmaximaal levert uw bestelling aan huis in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden), België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Lees meer over het complete Europese levergebied waar Tuinmaximaal nu levert. In Nederland en België profiteert u van kosteloze verzending. Wilt u levering buiten het levergebied? Lees dan verder welke mogelijkheden er voor uw bestelling buiten het levergebied zijn.
Ja, u kunt uw bestelling afhalen bij ons pick-up point. Tuinmaximaal neemt, na het plaatsen van uw bestelling, contact met u op om een afhaaldatum in te plannen. Meer informatie vindt u op de afhaalpagina.
Nadat Tuinmaximaal uw betaling heeft ontvangen, neemt een medewerker zo snel mogelijk contact met u op om een bezorgdatum in te plannen. Tuinmaximaal bezorgt uw bestelling op de overeengekomen bezorgdatum tussen 07:00u en 21:30u. Onze bezorgers bellen u een half uur voor aankomst. Voor een indicatie van het bezorgmoment kunt u op de dag voor bezorging bellen naar onze klantenservice via (+31) 040-235 0528.
Op onze website vindt u altijd een indicatie van de huidige levertijden.
Tuinmaximaal bezorgt op elke doordeweekse dag. In het weekend worden er geen bestellingen bezorgd.
Om er zeker van te zijn dat u uw bestelling in goede orde ontvangt, vragen we u om uw aanwezigheid tijdens het bezorgmoment. Heeft u betaald via Riverty? Zorg er dan voor dat u een ID-kaart of paspoort van de factuurhouder laat zien op moment van aflevering.
Ja, uw bezorgadres mag anders zijn dan het factuuradres. Bij het plaatsen van de bestelling geeft u in dit geval beide adressen door.
Ja, Tuinmaximaal bezorgt het hele jaar door op doordeweekse dagen. In het weekend worden er geen bestellingen bezorgd.
Een half uur voor het bezorgmoment nemen de bezorgers van Tuinmaximaal telefonisch contact met u op. Als u bij aankomst niet thuis bent, nemen onze bezorgers nogmaals telefonisch contact met u op. Wanneer u niet aanwezig bent, bekijken de bezorgers of ze de producten veilig kunnen achterlaten bij uw woning (deze optie is niet mogelijk wanneer u betaald via Riverty). Indien dit niet mogelijk is, wordt de bestelling mee terug genomen naar het magazijn. Er wordt dan een nieuwe bezorgdatum met u afgesproken. De levertijd gaat dan opnieuw in. Hier is geen coulance of vergoeding van gemaakte kosten op van toepassing.
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen eenvoudig retourneren door het retourformulier op onze website in te vullen. Vervolgens kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste maat.
Heeft u de verkeerde maat glazen schuifwand besteld? Dan kunt u uw bestelling, binnen aanzienlijke termijn, éénmalig zonder ophaalkosten laten omruilen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Bij het omruilen en/of naleveren van een product heeft u te maken met het levergebied van Tuinmaximaal. Wanneer u buiten het levergebied woont, heeft u de keuze uit twee opties:
1. Haal uw product op bij het pick-up point in Eindhoven
2. Laat uw product omruilen en/of naleveren door Tuinmaximaal op het originele leveradres binnen het levergebied.
Wanneer door onvoorziene omstandigheden uw bestelling niet geleverd werd op de bezorgdatum, neemt een medewerker van Tuinmaximaal contact met u op en spreekt een nieuwe bezorgdatum met u af. De levertijd gaat dan opnieuw in. Eventuele gemaakte kosten worden door Tuinmaximaal niet vergoed.
Tuinmaximaal levert uw bestelling aan huis in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden), België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Lees meer over het complete Europese levergebied waar Tuinmaximaal nu levert. De bezorgers van Tuinmaximaal bezorgen uw bestelling tot maximaal 10 m op uw perceel en indien mogelijk tot aan de eerste drempel op de begane grond bij u thuis.
Staat uw vraag er niet tussen?